Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Vanesis Strona Główna

Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje » Spis potworów Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Spis potworów
PostWysłany: Śro 22:05, 11 Sty 2006
Jacops
Władca Smoków

 
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Tak jak w niektórych grach RPG (Tibia albo Mu Online) powinny być pis potworów. Np od Goblina, az po Cyklopy czy co tam miszcz gry wymysli. Narazie np: niemusza byc spisy z foto potworow tylko same ich imiona, co z nich wypada i ewentualnie siłe i życie. Potem jak już bedzie wiecej czasu, ktos bedzie robil rózne ich wyglady. W tedy bedziemy bardziej kojazyc na która misje ruszamy i kogo bedziemy musieli huntowac. Najwyzej mi sie tak zdaje... Hehe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:27, 11 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


Gute idea Smile Ostatecznie, nie musi to być od razu ilość potworów liczona w setkach, jednak jakiś malutki bestiariusz byłby nie do pogardzenia.

Zawsze można oszczędzić sobie odrobinę pracy i skopiować kilka opisów tibijskich potworów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 11 Sty 2006
Jacops
Władca Smoków

 
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Ale ta gra na misjach ma lepsza grafike od potworow z Tibii... Chodzi mi o te obrazki co sa na rozpaczeciu misji, gdy Haan mowi ile sie za nia dastaje, oco chodzi i ilu ludzi dotego mu jest poczebne. A gdy damy te potwory z Tibii stanie sie troszki zla. Chodzi mi o jakies potwory 3d Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:31, 12 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


Nie zależy mi na obrazkach, a na charakterystykach. Opisie wyglądu, taktyki działania, miejsc występowania, posiadanych dóbr itp. Niekoniecznie punktów życia czy ataku Smile Ale pogląd na temat szczegułowych parametrów już gdzieś wyraziłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:53, 14 Sty 2006
Elvynnel
Władca Smoków

 
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szlachetna skała/GpT


Ja uwazam że hp jest calkowicie zbedne - wrecz przeciwnie.
Dlaczego? Otóż ciekawiej jest jesli walka bedzie wygladala tak :

Wojownik podbiega do ogra i probuje go zranić w brzuch mieczem. Jednak on szybko sie orientuje co się dzieje i uderza maczugą w tarcze wojownika. Wojownik upada i przetacza sie o 2 metry. Jest lekko ranny jednak zdolny do dalszej walki. Ogr szybko podbiega ( jak na ogra ) i probuje uderzyc lezącego od góry. Jednak on szybko sie odsuwa, wstaje i probuje go zranic w plecy. Udaje sie mu go tylko drasnąć za straszliwą cene : ogr uderza go w tarcze łamiąc ją na strzątki. Wojownik upada z bólu ręki i dostaje ostateczny cios w czaszke.
-----==== ZGON ====-----

a teraz 2 przyklad :
wojownik = a
ogr = b
a - 5 hp (45 hp left)
b - 7hp ( 53 hp left )
a - blok (45 hp left)
b - due 7 i 6 (40hp left)
a - zadaje critick za 12 hp (33 hp left)
b - blok (40 hp left )
a - 5 hp ( 28 hp)
b - 3 hp (37 hp left )
...

porównajcie sami =.=


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:57, 14 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


Już to proponowałem.
http://www.wsat.fora.pl/viewtopic.php?t=57
Odsyłam do mojego posta dotyczącego broni, punktów ataku i życia.
A skoro i ja to napisałem, w takim razie oczywiście przyznaje ci rację Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:00, 14 Sty 2006
Haan
Mistrz Gry

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: owni


Elvynnel napisał:
Wojownik podbiega do ogra i probuje go zranić w brzuch mieczem. Jednak on szybko sie orientuje co się dzieje i uderza maczugą w tarcze wojownika. Wojownik upada i przetacza sie o 2 metry. Jest lekko ranny jednak zdolny do dalszej walki. Ogr szybko podbiega ( jak na ogra ) i probuje uderzyc lezącego od góry. Jednak on szybko sie odsuwa, wstaje i probuje go zranic w plecy. Udaje sie mu go tylko drasnąć za straszliwą cene : ogr uderza go w tarcze łamiąc ją na strzątki. Wojownik upada z bólu ręki i dostaje ostateczny cios w czaszke.
-----==== ZGON ====-----

a teraz 2 przyklad :
wojownik = a
ogr = b
a - 5 hp (45 hp left)
b - 7hp ( 53 hp left )
a - blok (45 hp left)
b - due 7 i 6 (40hp left)
a - zadaje critick za 12 hp (33 hp left)
b - blok (40 hp left )
a - 5 hp ( 28 hp)
b - 3 hp (37 hp left )
...

porównajcie sami =.=


Zalatuje sztywnością i ogranicza wyobraźnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:36, 14 Sty 2006
Greeg
Goblin

 
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


A nie lepiej by zakrs potworów nie był ograniczony spisem powszechnym? Wink


Wtedy nikt by nie wiedział co czeka w jaskini


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:41, 15 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


Greeg mądrze gada, dać mu mięty! Nareszcie racjonalne rozwiązanie naszego sporu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:22, 15 Sty 2006
Jacops
Władca Smoków

 
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


No tak... Tylko jak wejdziemy do tej jaskini, a pozneij niewyjdziemy?? Smile W tedy to juz bedzie wasza wina Razz Ale jak tak mowicie to tez jestem ZA TYM ZEBY NIEBYL ZAKRES POTWOROW ^^ Tylko teraz to niewiadomo co Haan wymysli Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:33, 15 Sty 2006
Elvynnel
Władca Smoków

 
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szlachetna skała/GpT


Jeśli nei bedzie spisu potwory będą ciekawsze i różniejsze bo spątaniczne. Poprostu jak by był spis to by z góry się widziało. np.
"Zadanie : Polowanie na wilkołaka".
- ooo napewno go pokonam bo jest na 3 miejscu od góry w tabelce. Ruszam!
albo
"Polowanie na smoki"
- napewno pokonam smoka bo jestem juz wystarczajaco silny i tak juz nic mnie nie pokona.

a takto w każdej chwili Haan mógł by wymyślić nowego, silniejszego potworka i wpadka :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:58, 15 Sty 2006
Jacops
Władca Smoków

 
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Elvynnel niezle to wymysliles Smile Hehe =) Czyli, ze naprzyklad smoka pokona sie spokojnie na 30 lvl, a Haan zmienil w czasie misji ten lvl na 40?? I bedzie trudniejsza misja??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:01, 15 Sty 2006
Blidek
Goblin

 
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


jak dlamnei to tabelka mogłaby opisywac potwory, ale w bardzo ogólny sposób. Np.

Smok Silny Magia Ognia Odporny na Ogień
Cyclop Silny Walka Bezpośrednia Odporny na Magai Ziemi

itp. co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:05, 15 Sty 2006
Jacops
Władca Smoków

 
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Ja nic niemowie ale jak dla mnie 50/50 % Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:32, 15 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


A ja myślę, że mozemy odpuścić spis potworó. Gra jest wtedy ciekawsza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Spis potworów
  Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin