Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Vanesis Strona Główna

Forum Vanesis Strona Główna » Reguły gry » Update - Gpt 1.2
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Update - Gpt 1.2
PostWysłany: Śro 16:25, 18 Sty 2006
Haan
Mistrz Gry

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: owni


Dzisiaj wchodzą w życie następujące zmiany:

1. Stan zdrowia na karcie postaci.

Zależnie o otrzymanych obrażeń:

Zdrowy - postać wyszła misji bez obrażeń
Ranny - bohater został ranny podczas misji(dostał z łuku, poparzył się, ogłuszono go tp.)
Wycieńczony - postać jest mocno zraniona, wróciła z długiej misji, doznała strząsu psycicznego

Każdy stan zdrwi oznacza karę w postaci kilkudniowego urlopu i tak:

Zdrowy - 0 dni urlopu
Ranny - 2 dni urlopu
Wycieńczony - 3 dni urlopu

2. Dokładniejszy system umiejętności:

Spryt - pozwala uniknac obrażeń
Siła - większa szansa na zniszcene wrogs
Magia Zywiołu - im wiekszy poziom, tym mocniejsze i liczniejsze czary.

Każdy rycerz musi dodac do swojej karty jedną z umiejętności:

Walka Toporem Poziom 1
Walka Mieczem Poziom 1
Walka na Dystans Poziom 1

Każdy Ogr jest zobowiązany dodac do swojej karty postaci:

Szał bojowy poziom I

lub

Okrzyk bojowy poziom I

3. Magia

Magia Ognia

Magia Ognia poziom 0 pozwala:
- wysztrzelić małą flarę oświetlająca okolice - inkantacja: "Zapal"
- wystrzelic mały ogień w kierunku wroga - czar z różdżki


Magia Ognia poziom 1 pozwala:
- rozpalic ognisko - inkantacja "wznieś"
- stworzyć ścianę ognia, kóra uniemozliwia przejscie potworom nieodpornym na ogień. Sciana jest wysokoa na trzy metry i szeroka na pięć. - inkantacja - Ogniu, zasłoń mnie!


Magia Ognia poziom 2 pozwala:
- stworzyć ognisty głaz o średnicy jednego metra i zatakowac nim wroga - inkantacja - Niszcz!
- zamienic obszar powierzchni 3x3 metry w głęboki dół wypełniony lawą - inkantacja - Przygotuj!

Magia Ognia poziom 4 pozwala:
- stworzyć swojego ognistego sobowtóra, który nie walczy, lecz przyciaga uwage wroga. - bracie ogniu, wspomóż mnie!
- zmienić różdżkę w długi na dziesięć metrów ognisty bicz - dotyk takiego bicza spala goblina i mocno rani inne potwory. - inkantacja - Przybądź !
- ognisty podmuch - stapia zbroje wroga i spala drewaniane tarcze. - płoń żywiole!


Magia Piorunów:

Magia piorunów poziom 0, pozwala
- porazić wroga małą błyskawicą z różdżki

Magia piorunów poziom 1, pozwala
- spuścic prawdziwą błyskawice z nieba - inkantacja - Spadnij!
- spraliżowac jednego wroga - ink. Stój!

Magia piorunów poziom 2, pozwala
- sparaliżowac oddział wrogów ink. Stój!
- odepchnac wroga od siebie błyskawicą

Magia piorunów poziom 3, pozwala
- rzucić zaklęcie smierci - nie działa na Ludzi, Ogry, Elfy, Orki, Cyklopy, Smoki. - ink. Giń!
- naładowac swoją zbroję silnym ładunkiem elektrycznym, który mocno rani każdego, kto dotknie maga ink. Piorunie dotknij mnie!
- oslepić wrogów piorunem kulistym - Ujrzyjcie!


Magia Ziemi

Magia Ziemi poziom 0 pozwala:
- stworzyć mały głaz i cisnąc nim we wroga - ink. Dotknij!

Magia Ziemi poziom 1 pozwala:
- stworzyc pod soba wysoki na pięc metrów słup ziemi, która odgranicza maga od wroga
- spetryfikowac wroga (zamienić w kamień)

Magia Ziemi poziom 2 pozwala:
- przywołać kilkadziesiat małych głazów i cisnac nimi w oddział wroga
- stworzyć swojego nieruchomego sobowtóra
- wydrążyć tunel o długosci do dziesięciu metrów - tylko raz dziennie

Magia Ziemi poziom 3 pozwala:
- przywołać dodatkowe dwie pary rąk które wyrastają z pleców.
- przywołać Miecz Gigantówm który zniak po jednym uderzeniu - raz dziennie
- wsłuchac się w odgłosy ziemi, dzięki czemu słyszy wroga w odległości nie wiekszej niż kilometr.


4. Rozgrywka

-O teraz każdy post musi być pisany w pierwszej osobie, tj.
"Ja uciekłem" zamiast Sir Artur uciekł

- można pisac więcej niz jeden post, ale nie dwa pod sobą

- nie mozna pisac skutków swoich działań, np.
"zabiłem wroga" albo "przyszedł wędrowiec" - zostawcie cos mistrzowi gry Very Happy

- nie można uczestniczyć w Mini misjach i misjach w tym samym czasie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haan dnia Śro 19:49, 18 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:31, 18 Sty 2006
Blidek
Goblin

 
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


WOOOOOOOOOW Very Happy Very Happy Very Happy

Teraz Magia nabierze sensu. Cool Cool

A, gdzie rycerze i Orci maja napisać te swoje umiejętności?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:39, 18 Sty 2006
Elvynnel
Władca Smoków

 
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szlachetna skała/GpT


no wreszcie cos nowego ;] od czegos trzeba zaczac
ps:" no wlasnie gdize mam wpisac? :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:04, 18 Sty 2006
Haan
Mistrz Gry

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: owni


PW lub ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:11, 18 Sty 2006
Draganor
Mistrz Gry

 
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Sine


Nareszcie magia się wyróżnia Smile
Czy będzie dalej się rozwijać?
Czy można wykrzykiwać zaklęcia w języku ojczystym , na przykład elfów? I czy pojawi się 4 poziom zaklęć dla magii ziemi i piorunów?

Czy mogę cos zasugerować? Wink

Opis pioruna kulistego, jeżeli ktoś lubi zagłębiać się w szczegóły.

Ten czar znają zwykle magowie działający przy dworach królewskich i wspierający swojego władcę w czasie batalii. Umożliwia on stworzenie niewielkiego pioruna kulistego, który leci po prostej linii i eksploduje na pierwszej napotkanej przeszkodzie (np. ścianie domu, pniu drzewa, tarczy wroga), zadając ogromne obrażenia. Promień rozprysku zaklęcia to ponad 7,5m od centrum wybuchu.
Podręcznik do gry "Wiedźmin: Gra Wyobraźni"

Wiem, że piorun miał tylko oślepiać, ale przy wyjątkowo potężnej burzy ognia, byłaby to lekka dyskryminacja.

Czy błyskawica, która pozwala odpychać, może także porazić? Mogę zaproponować opis:

Jest to dość prosty, często używany czar ofensywny. Z dłoni czarodzieja wylatuje pocisk- błyskawica, zmierzający po linii prostej i odbijający się od materiałów słabo przewodzących prąd bądź nie uziemionych.
W oparciu o podręcznik do gry "Wiedźmin: Gra Wyobraźni"

Mogę też zaproponować kilka czarów z każdej dziedziny magii, wraz z opisem podobnym do powyższych. Byłaby to swoista księga zaklęć maga.

Dlatego teraz pytam Haana: Czy mogę stworzyć coś takiego i po ewentualnej konsultacji z tobą, zamieścić na forum? Wiem, że jesteś przeciwny tabelom i zbytniej samowolności graczy, dlatego pytam. Sam ustaliłbyś na ile czar ten nadaje się do wprowadzenia w GpT i nadał mu stopień trudności (tzn. wymagany poziom).

Zawsze grałem magami, dlatego akurat ta dziedzina RPG jest mi najbliższa...


...zaraz po mistrzowaniu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:38, 18 Sty 2006
Haan
Mistrz Gry

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: owni


1. Nie sądze, aby w najbliższym czasie ktokoliwek osiągnał 3 poziom magiczny. DLatego nie powiększam ;]


2. Czary wypowiada się w języku ojczystym jaki jest "jezyk polski" ^^

3. Cod o opisów czarów - na razie tzreba załatwic sprawy:

- mistrza Gry
- spisania informacji o Królestwie Wschodu - dla mnie to ważne
- uzupełnić kilka zasad
- zrekonstruowac Targowsiko
- pozmieniać Karty Postaci

Jest tego trochę. Na razie nie myślę, o Księdze Magii.

PS. Oczywiscie czary zaczna obowiązywać od chwili pojawienia się odpowiedniego tematu w dziale "Reguły Gry"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Update - Gpt 1.2
  Forum Vanesis Strona Główna » Reguły gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin